ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

«Η ώρα της Αμερικής» για τον τουρισμό του Ρεθύμνου

0

Από το Ρέθυμνο ξεκινάει ένα δύσκολο αλλά σημαντικό εγχείρημα που αφορά στο τουριστικό άνοιγμα της αμερικανικής αγοράς. Πρόκειται για την έναρξη μιας συνεργασίας  μεταξύ του προέδρου της ASTA Ελλάδας, Λεωνίδα Μπαμπάνη, του Ρεθεμνιώτη Διευθυντή του αμερικανικού ΕΟΤ, Κώστα Χαροκόπου, του Γενικού Γραμματέα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και προέδρου του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου, Μανώλη Τσακαλάκη και του Δήμου Ρεθύμνου.

Με την ευκαιρία της επίσκεψης στο Ρέθυμνο την περ. Πέμπτη του κ. Λεωνίδα Μπαμπάνη, προέδρου της ASTA Ελλάδας (American Society of Travel Advisors) και διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας North Events - διοργάνωση τουριστικών εκθέσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο στην Ευρώπη, παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης που αφορούσε στην έναρξη της συνεργασίας για το άνοιγμα της αμερικανικής αγοράς, αρχής γενομένης από το Ρέθυμνο.

Παρόντες εκτός του κ. Μπαμπάνη ήταν ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργης Μαρινάκης, η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Πέπη Μπιρλιράκη, και ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΞ και πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου Μανώλης Τσακαλάκης.

Πέπη Μπιρλιράκη: «Το Ρέθυμνο δεν έχει σταματήσει να επικοινωνεί με την αμερικανική αγορά»

Η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Πέπη Μπιρλιράκη, τόνισε την ανάγκη να κεφαλαιοποιηθεί το γεγονός ότι υπήρξαμε ένας ασφαλής προορισμός εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού, κάτι το οποίο επετεύχθη με τη συλλογική προσπάθεια της πολιτείας, των ξενοδόχων, των εργαζομένων και γενικά των εμπλεκομένων με τον τουρισμό. Μιλώντας για το προφίλ του Αμερικανού τουρίστα, τόνισε ότι ζητάει ποιότητα στη διαμονή του και του αρέσει να εξερευνά προκειμένου να γνωρίσει τον τόπο που επισκέπτεται. Η αντιδήμαρχος, στη συνέχεια ανέφερε: «Η αμερικάνικη αγορά έχει έρθει κοντά μας με δύο τρόπους. Ο ένας είναι μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, το rethymno.guide, όπου τα νούμερα των επισκεπτών που ψάχνουν για το Ρέθυμνο αυξάνουν προοδευτικά και έχουμε την ευκαιρία μέσα από αυτό να ανιχνεύσουμε και τα χαρακτηριστικά του Αμερικανού, αυτά που ψάχνει και που θα ήθελε ως επισκέπτης. Για μας ο Αμερικάνος έχει πολύ ενδιαφέρον προφίλ, γιατί ως επισκέπτης σε έναν τόπο εξερευνά όλη την αγορά. Τα ξενοδοχεία που καταλύει είναι ανωτέρου επιπέδου. Μπορεί να είναι μικρό μπουτίκ ξενοδοχείο μέσα σε μία παλιά πόλη ή ένα μεγάλο resort, όμως θέλει ποιότητα στη διαμονή του και δεν τον ενδιαφέρει η οικονομική βάση, μπορεί να πληρώσει μεγάλες τιμές. Η Κρήτη και το Ρέθυμνο μπορεί να δώσει και τις πιο υψηλές εμπειρίες σε έναν Αμερικανό».

Το Ρέθυμνο δεν έχει σταματήσει να επικοινωνεί με την αμερικανική αγορά, είπε και ανέφερε ότι ο Δήμος Ρεθύμνου εργάστηκε από το 2015 με το βλέμμα στραμμένο  στην αμερικανική τουριστική αγορά, τόσο με επαφές που είχε με τις βάσεις τις Σούδας, όσο και με την διαφημιστική προώθηση του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού, αλλά και μέσω ιστοσελίδων που αφορούν τον τουρισμό στο Ρέθυμνο.

Μανώλης Τσακαλάκης: «Μία νέα προοπτική ανοίγει ο κορωνοϊός σε τουριστικό επίπεδο»

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου και Γενικός Γραμματέας της ΠΟΞ Μανώλης Τσακαλάκης, μιλώντας για το Λεωνίδα Μπαμπάνη τόνισε ότι έχει με επιτυχία συνεργαστεί και παλαιότερα με το Ρέθυμνο και σήμερα σαν πρόεδρος της ASTA Ελλάδας, ξενικά τη συνεργασία του από το νομό μας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι οι Ρεθεμνιώτες «βλέπουν» πιο μακριά από άλλους.

Ο κ. Τσακαλάκης υπογράμμισε ότι λόγω του Covid οι συνήθειες άλλαξαν, τα ξενοδοχεία πλέον λειτουργούν βάσει των πρωτοκόλλων και των αυστηρών μέτρων ασφαλείας, ενώ προωθείται η διαδικτυακή απομακρυσμένη εργασία, τονίζοντας ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι σε εξέλιξη.

Ανέφερε δε, ότι ο κορωνοϊός ανοίγει μία νέα προοπτική αφού λόγω των συνθηκών είναι πολλοί οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο που καλούνται να δουλέψουν με τηλεργασία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να εργαστούν από οποιοδήποτε σημείο και άρα πολλοί επιλέγουν να συνδυάσουν δουλειά και διακοπές, αρκεί ο προορισμός που θα πάνε να διαθέτει υποδομές, όπως για παράδειγμα ίντερνετ με υψηλές ταχύτητες. Στη συνέχεια υπογράμμισε ότι στα νότια παράλια του νομού μας ήδη υπάρχουν επισκέπτες αλλά και ολόκληρες οικογένειες που συνδυάζουν την απομακρυσμένη εργασία με τις διακοπές, ενώ ανέφερε ότι στα θετικά είναι ότι οι Αμερικανοί τουρίστες πλέον κάνουν μόνο μία ενδιάμεση στάση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

«Η Κρήτη είναι γνωστή στην Αμερική, αλλά με τη βοήθεια του Λεωνίδα Μπαμπάνη και του κ. Χαροκόπου και με τη βοήθεια της δημοτικής ομάδας είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Τα πλεονεκτήματα της αμερικανικής αγοράς είναι γνωστά και είναι ευχής έργο να πάρουμε τους καρπούς τώρα που ακόμα περισσότερο το έχουμε ανάγκη» είπε.

Λεωνίδας Μπαμπάνης: «Ο Αμερικάνος είναι έτοιμος να ταξιδέψει»

Ο πρόεδρος της ASTA Ελλάδας Λεωνίδας Μπαμπάνης, ανέφερε ότι μπορούν να συντονιστούν πολλές χιλιάδες χρηστών μέσω του διαδικτύου και των ενημερωτικών σελίδων, ενώ όπως υπογράμμισε μπορούμε να κάνουμε πράγματα που δεν μπορούσαμε πριν και επεσήμανε: «Από την πλευρά μου, αυτό που θα συντονίσουμε από εδώ και στο εξής είναι να συντηρήσουμε μία πολύ καλή σχέση με την ASTA. Ο Κώστας Χαροκόπος είναι ένας άνθρωπος που ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του. Πρέπει να κάνουμε μία συντήρηση και να υπάρχουμε στην αγορά, να κάνουμε προτάσεις και να ανανεώσουμε το υλικό για την Ελλάδα και το Ρέθυμνο που είχε πολλά χρόνια να εμπλουτιστεί. Εμείς σε λίγο καιρό θα έχουμε ένα πλάνο σαν ASTA, τι μπορούμε να προτείνουμε για το 2021 στο δήμο ώστε να μην χαθεί ούτε ένα λεπτό. Ο Αμερικάνος είναι έτοιμος να ταξιδέψει. Ήδη μιλάμε και με αεροπορικές εταιρείες, μιλάμε και με πολύ κόσμο, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι».

Γιώργος Μαρινάκης: Θα ανοίξουμε μια δύσκολη αλλά ποιοτική αγορά στον τουριστικό τομέα

Ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργης Μαρινάκης επεσήμανε στην τοποθέτηση του, τη μεγάλη και ποιοτική αγορά της Αμερικής στον τομέα του τουρισμού, την οποία έχουμε ανάγκη, ως προορισμός.

Η κρίση covid κάνει τον επισκέπτη να αναθεωρεί κι εμείς πρέπει να πείσουμε ότι είμαστε ασφαλής τόπος, είπε και πρόσθεσε: «Οι παλιοί παραδοσιακοί τρόποι προσέγγισης λόγω του κορωνοϊού ατονούν. Πιστεύω πως ακόμα και όταν περάσει η κρίση του κορωνοϊού, πολλά πράγματα που γίνονταν με παραδοσιακό τρόπο, θα γίνονται διαφορετικά, γιατί όλα αυτά μεταβάλλουν και τον τρόπο σκέψης μας».

Ο δήμαρχος Ρεθύμνου επίσης τόνισε, ότι είναι σημαντικό να δημιουργηθούν εργαλεία που θα μας επιτρέπουν να «μπαίνουμε στο σπίτι», εκείνου που θα ήθελε να ταξιδέψει υπογραμμίζοντας ότι με την αγαστή συνεργασία των ανθρώπων του τουρισμού θα ανοίξουμε μια δύσκολη αλλά ποιοτική αγορά στον τουριστικό τομέα, αυτήν της Αμερικής, αφού είναι σημαντικό να έχουμε ποιοτικό τουρισμό και με ευαισθησία στα σύγχρονα μηνύματα των καιρών.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ