ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Κλειστό και την Τετάρτη το Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου

0

Λόγω της παράτασης της αργίας

Το Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου ενημερώνει τους συναδέλφους, ότι λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών και μετά την σχετική απόφαση της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Β 187/24.1.2022, Κήρυξη Κατάστασης Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας περιοχών της Επικράτειας), για αργία Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα, το Κέντρο μας θα παραμείνει κλειστό την Τρίτη 25/1/2022.

Πριν από λίγο, ανακοινώθηκε παράταση των μέτρων και για την Τετάρτη 26/1/2022. Συνεπώς το Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου θα παραμείνει κλειστό και την Τετάρτη 26/1/2022.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Κλειστό και την Τετάρτη το Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ