ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΑΠΟΨΕΙΣ

Επιβίωση Έθνους...

0

Οι γαλάζιες ακρίδες συνεχίζουν ασταμάτητα το έργο τους, η Ασημακόπουλου δικάστηκε γιατί είχε διασπείρει τα προσωπικά στοιχεία όλου του Ελληνικού λαού για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους. Ο Αβραμόπουλος ενώ υπήρχε διεθνές ένταλμα σύλληψης εις βάρος του ,το έχασαν διά μαγείας στα συρτάρια τους και βγήκε στα κανάλια να σουλατσάρει με ύφος εκατό καρδιναλίων ότι είναι η αθώα περιστερά. Τον άδειασαν με δήλωσή τους από την Ευρωπαϊκή Ένωση και προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Ο Σαμαράς προσπαθεί να φτιάξει δικό του κόμμα και να ρίξει την κυβέρνηση της ιμιτασιόν ΝΔ γιατί η μισή είναι στελέχη του ΠΑΣΟΚ που λάκισαν για να έχουν την καρέκλα της εξουσίας. Για τα χρήματα που χρωστούν ούτε κουβέντα  μούγκα στη στρούγκα, είναι βλέπεις πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ και κάνουν τα παγώνια σαν μην τρέχει τίποτα. Έχουν αποθρασυνθεί τελείως και δεν τους καίγεται καρφί γιατί κόρακας κορακιού το μάτι δεν βγάζει. Ο Άλεξ ο μακεδονομάχος έχει πάρει το ύφος του δεν ξέρω τίποτα και δεν άκουσα τίποτα ,ήρθα να σας σώσω όπως το έκανα τόσα χρόνια που κυβερνούσα και έσωσα μέχρι και την Μακεδονία. Όλοι αυτοί οι παραπάνω μπαγλαμάδες είναι έτοιμοι να μας σώσουν που δεν θα έπρεπε να επιτρεπόταν καν να έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στις εκλογές, γιατί για συνείδηση και τσίπα ούτε λόγος δεν υφίσταται, δεν τους καίγεται καρφί. Πώς θα επιβιώσει αυτό το έθνος απορώ από αυτά τα αρπαχτικά που μας το παίζουν σωτήρες. Η επιβίωση του έθνους όπως είναι ο τίτλος των ανησυχιών μου αυτών που δεν σας κρύβω ότι νοιώθω πολύ άσχημα μόνο που το σκέφτομαι δεν θα μπορεί να έρθει από αυτά τα λαγωνικά που δεν υπάρχει σκάνδαλο να μην το έχουν κάνει. Φτάσανε οι αθεόφοβοι στο σημείο να καταστρέψουν με εκρήξεις τους τρεις εκσκαφείς μήκους 100 μέτρων ύψους 50 μέτρων και βάρους άνω των  150 τόνων ο καθένας ,για να κάνουν τα χατίρια των κολλητών τους στα καρτέλ της ενέργειας. Ντροπή και αίσχος, αυτά είναι περιουσία του Ελληνικού λαού και όχι περιουσία δικιάς σας . Για αυτό έφτασαν και οι απευθείας αναθέσεις έργων στο ογδόντα περίπου τοις εκατό στα δικά σας παιδιά της οικογένειας και της κουμπαροκατάστασης που έχετε σκαρφιστεί με τόση μαεστρία. Ο κόσμος πεινάει κυριολεκτικά και μόλις φτάσει δεκαπέντε ο κάθε μήνας κανείς δεν έχει χρήματα και εσείς τρώτε με χρυσά κουτάλια . Ο βιβλιοπώλης το είπε καθαρά ότι τα δάνεια των κομμάτων δεν μπορούν να αποπληρωθούν. Στον ΒΟΑΚ Κρήτης τώρα που δημιουργείτε μια σαχλαμάρα και μισή  με ΠΑΣΑΛΙΜΑΤΑ και το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η ταλαιπωρία των πολιτών και των επισκεπτών αλλά και ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων. Θέλετε να δικαιολογήσετε την τοποθέτηση διοδίων για να τα παίρνετε και από εκεί. Όπως είχα τοποθετηθεί σε προγενέστερες μου αρθρογραφίες εάν δεν μπει στην μέση του οδοστρώματος διαχωριστικό διάζωμα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης δεν προσφέρεται καμία ασφάλεια στους οδηγούς .Ένα κομμάτι Εθνικής οδού ήταν ασφαλές στα Τρία Μοναστήρια και το πασπαλίζετε τρεις μήνες τώρα με αποτέλεσμα να  ταλαιπωρούνται οι πολίτες και οι επισκέπτες. Ανεμομαζώματα διαβολοσκορπίσματα σιγά να μην νοιάζεστε για τα χρήματα του Ελληνικού λαού. Τώρα όσο αφορά την χρέωση προς το Δημόσιο ξέρω ξέρω πόσο διάφανα και έντιμα κινείστε ,ούτε λόγος σκανδάλου δεν γίνεται όπως εξάλλου γινόταν και σε όλους τους διαγωνισμούς του Δημοσίου. Φανταστείτε πόσα λαμόγια υπάρχουν που ανάγκασαν την Ευρωπαϊα εισαγγελέα ΚΟΒΕΣΗ να ζητήσει ενισχύσεις με εισαγγελείς γιατί τα σκάνδαλα φυτρώνουν σαν την Λερναία Ύδρα και δεν έχουν τελειωμό, γιατί μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το μεγάλο σκάνδαλο με τα αρπαχτικά των ξένων Φάνς που έχουν κατασπαράξει τα πάντα στο πέρασμα τους με την βοήθεια πολιτικών και αξιωματούχων τύπου Πάτση. Τα Φάνς αυτά δεν έχουν ούτε καν ΑΦΜ και είναι υποκαταστήματα των τραπεζών που τους έκαναν τρεις  ανακαιφαλαιοποιήσεις οι Έλληνες με το υστέρημά μου και αυτοί για το ευχαριστώ τους παίρνουν παρανόμως τα σπίτια και τις περιουσίες τους .Αυτός που σε πρόδωσε μια φορά θα το ξανακάνει πάψτε να ζείτε με ψευδαισθήσεις. Κλείνοντας θέλω να πω για ακόμα μια φορά ότι ο πιο υποδουλωμένος άνθρωπος είναι αυτός που εσφαλμένα νοιώθει ελεύθερος Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ όπως είναι και ο τίτλος της στήλης μου.

Με τιμή Ηλίας. Σ. Παλιεράκης.

Αρθρογράφος – Στιχουργός.

Gmail [email protected] Facebook Ηlias Palierakis

instagram hliaspalierakhs.. Προσωπικό ιστολόγιο Ηλίας.Σ.

Παλιεράκης Προσωπικά κανάλια You Tube Ilias palierakis και

Τικ Τοκ hlias palierakis Τwitter@IliasPalierakis

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Επιβίωση Έθνους...

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ