ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Γιάννης Κεφαλογιάννης για τις διακρίσεις των Ρεθεμνιωτών αθλητών στην πάλη: «Δύο χρυσά και ένα χάλκινο μετάλλιο που τιμούν τους ίδιους, τα σωματεία τους και το Ρέθυμνο»

0

Με αφορμή τις σημαντικές διακρίσεις Ρεθεμνιωτών αθλητών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πάλης κάτω των 23 ετών, που διεξήχθη στη Λάρισα, ο Βουλευτής Ρεθύμνου Γιάννης Κεφαλογιάννης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Θέλω να συγχαρώ θερμά την Ιωάννα Μακρυδάκη, τον Στέφανο Βαβίλη και τον Σπύρο Παπαδομιχελάκη για τις σημαντικές διακρίσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πάλης κάτω των 23 ετών.

Τα δύο χρυσά και το ένα χάλκινο μετάλλιο που κατέκτησαν αποτελούν επιτυχίες που τιμούν τους ίδιους, τα σωματεία τους και το Ρέθυμνο. Σε ένα απαιτητικό άθλημα, που χρειάζεται δύναμη, πειθαρχία και σταθερή προσπάθεια, οι διακρίσεις αυτές έχουν ξεχωριστή αξία.

Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στον ΟΚΑ Αρκάδι, στον ΑΠΟΡ Ρεθύμνου, στους προπονητές, στις οικογένειες και σε όλους όσοι στηρίζουν την προσπάθεια των αθλητών. Τους εύχομαι υγεία, δύναμη και ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στη συνέχεια».

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Γιάννης Κεφαλογιάννης για τις διακρίσεις των Ρεθεμνιωτών αθλητών στην πάλη: «Δύο χρυσά και ένα χάλκινο μετάλλιο που τιμούν τους ίδιους, τα σωματεία τους και το Ρέθυμνο»

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ