Στα Ανώγει το χιόνι έφτασε στο μισό μέτρο ενώ αντίστοιχη είναι η εικόνα από τα περισσότερα χωριά του Ψηλορείτη τόσο στον Μυλοπόταμο όσο και στο Αμάρι.
Οι φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαθανατίζουν την "λευκή ημέρα" που ζει το Ρέθυμνο και βέβαια τονίζεται προς πάσα κατεύθυνση, ότι η κακοκαιρία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, οπότε, η "Ελπίδα" μιας εκδρομής μετατίθεται για το Σαββατοκύριακο!





























