Η εγκατάλειψη κυνηγόσκυλων στην ύπαιθρο του Ρεθύμνου έχει μετατραπεί σε σοβαρή μάστιγα.
Διότι δεν είναι μόνο, που κάποιοι ασυνείδητοι άνθρωποι εγκαταλείπουν τα άμοιρα τα σκυλιά στα βουνά. Είναι, που στην προσπάθεια τους να επιβιώσουν, τα κυνηγόσκυλα γίνονται βίαια και επικίνδυνα.
Στην εφημερίδα μας έφτασαν αρκετές φωτογραφίες από κτηνοτρόφους που απαθανάτισαν τον θάνατο νεογέννητων αμνοεριφίων από τις επιθέσεις των αγριεμένων, εγκαταλειμμένων και πεινασμένων σκυλιών.
Η πράξη εγκατάλειψης των σκυλιών στα βουνά είναι καταδικαστέα. Αντίστοιχα, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την περισυλλογή αυτών των ζώων, που για να επιβιώσουν επιτίθενται σε κοπάδια κτηνοτρόφων, προκαλώντας σοβαρές ζημίες.


