Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Δήμου Ρεθύμνου εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην ενημέρωση των πολιτών για την ανακύκλωση, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το βίντεο ως βασικά εργαλεία επικοινωνίας. Ο αντιδήμαρχος περιβάλλοντος Στέλιος Σπανουδάκης, μας μίλησε για τη νέα δράση, τονίζοντας ότι στόχος είναι η ουσιαστική ενημέρωση και η άμεση επαφή με τους δημότες.
«Δώσαμε εξαρχής βάρος στην επικοινωνία» σημείωσε ο κ. Σπανουδάκης, εξηγώντας ότι η προσπάθεια δεν περιορίζεται μόνο στα παιδιά που ενημερώνονται στα σχολεία, αλλά επεκτείνεται και στους ενήλικες. «Το μήνυμα πρέπει να φτάσει και στα σπίτια. Διαπιστώσαμε ότι ο κόσμος δεν γνωρίζει βασικά πράγματα για την ανακύκλωση και τις δράσεις της υπηρεσίας μας. Θεωρούσαμε πως όλοι είναι ενημερωμένοι, όμως στην πράξη είδαμε ότι υπάρχει ανάγκη για περισσότερη πληροφόρηση.
Ωστόσο, όπως διαπιστώσαμε η μέθοδος ενημέρωση μόνο μέσω τύπου δεν αποδίδει όπως παλαιότερα. Γι’ αυτό και αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε την εποχή και να ενημερώσουμε τον κόσμο και μέσω των ηλεκτρονικών μέσων των social και των Σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, με μικρά βίντεο».
Η καμπάνια που ήδη τρέχει βασίζεται σε μικρά βίντεο διάρκειας μέχρι ενάμιση λεπτό, τα οποία αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου. «Ξεκινήσαμε με έξι spot, τρία από τα οποία απαντούν σε ερωτήσεις δημοτών και άλλα τρία αφορούν γενικά θέματα καθαριότητας» ανέφερε ο αντιδήμαρχος. Σύμφωνα με τον ίδιο, η ανταπόκριση του κοινού ήταν πολύ θετική, γεγονός που ενθάρρυνε την ομάδα να προχωρήσει στο επόμενο βήμα.
ΟΙ «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ»
Η νέα φάση της καμπάνιας περιλαμβάνει χιουμοριστικά βιντεάκια με τίτλο «Οικογενειακές περιβαλλοντικές ιστορίες». Σε αυτά, ένα ζευγάρι που θα υποδυθούν η Μαρία Ζαχαράκη και ο Γιώργος Πεδιαβιτάκης συζητά με χιούμορ για την ανακύκλωση, αποτυπώνοντας διαφορετικές καθημερινές συμπεριφορές και στάσεις απέναντι στο περιβάλλον. «Θέλουμε να περνούν τα μηνύματα ευχάριστα και κατανοητά» είπε ο κ. Σπανουδάκης.
Τα βίντεο θα έχουν διάρκεια περίπου ένα λεπτό και κάθε δέκα ημέρες θα αναρτάται το επόμενο. Η ψηφιακή αυτή δράση, όπως σημείωσε ο αντιδήμαρχος δεν περιορίζεται μόνο στη μετάδοση πληροφοριών αλλά στοχεύει στη δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας. «Δεν θέλουμε απλώς να στείλουμε το μήνυμα, αλλά να μπορούμε να απαντάμε στις απορίες του κόσμου» υπογράμμισε.





