Ελεύθεροι αφέθηκαν οι δύο αγρότες που μετά από εισαγγελική παραγγελία συνελήφθησαν την Πέμπτη το πρωί, με την κατηγορία της διατάραξης λειτουργίας Δημόσιας Υπηρεσίας στην κατάληψη της Διεύθυνσης Δασών
Οι δύο αγρότες οδηγήθηκαν σήμερα (Παρασκευή 3/12) στο αυτόφωρο, που αναβλήθηκε για τις 16 Δεκεμβρίου.