Ούτε ο Άλφρεντ Χίτσκοκ μπόρεσε να φανταστεί αυτό που συνέβη πριν λίγες ημέρες στην προσφυγική γειτονιά Τσεσμέ, στον Πλατανιά Ρεθύμνης.
Εκεί υπάρχει ένα συνεχώς ανερχόμενο Σωματείο, η ΔΟΞΑ ΠΛΑΤΑΝΕ. Ο φιλοπρόοδος πρόεδρος και οι εργασιομανείς συνεργάτες του παλεύουν για να σώσουν το πιο ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας που είναι η νεολαία. Τους δίνουν διέξοδο μέσω του υγιούς ερασιτεχνικού αθλητισμού. Πήραν προπονητές, πήραν γυμναστές, αγόρασαν παπούτσια «για να μην κλωτσάνε την μπάλα ξυπόλητοι», αγόρασαν ρουχισμό «για να είναι ντυμένοι και όχι γυμνοί». Αγόρασαν νερά για να μην πάθουν «αφυδάτωση» στους αγώνες και τις προπονήσεις. Πληρώνουν γιατρό αγώνα γιατί πρωτεύον είναι η υγεία των αθλουμένων, πληρώνουν εξοδολόγιο διαιτησίας, μεταφορές για τις μετακινήσεις και άλλα.
Έπρεπε να έχουν ΕΣΟΔΑ, αν θέλουν να υπάρχουν. Το κράτος::: ΑΠΩΝ.
Έτσι ή…έπρεπε να γίνουν μέρους του….ΟΠΕΚΕΠΕ με τα 7 εκατομμύρια αιγοπρόβατα, ή να…ληστέψουν και να κάνουν «βρωμοδουλειές».
ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΕΞΑΝ
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. διάλεξαν τον δρόμο της εντιμότητας. Έβγαλαν άδεια και οργάνωσαν χοροεσπερίδα. Στόχος να συγκεντρώσουν έσοδα για να ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ήξεραν ότι «πιο εύκολα βρίσκεις ναρκωτικά παρά ψωμί». Ήθελαν να σώσουν τους νέους. Οι γονείς, οι παππούδες, οι θείοι, οι θείες, τα αδέλφια χειροκρότησαν την τίμια αυτή πράξη και πήγαν. Ο σκοπός ήταν ιερός. Όμως, επειδή «κάποιος» ήθελε να κοιμηθεί λίγη ώρα παραπάνω τηλεφώνησε στην αστυνομία και έγινε το περιστατικό. Αστυνομικά οχήματα με μεγάλο αριθμό ενόπλων αστυνομικών έκανε ΦΟΒΕΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!!!, «περικυκλώνει» τον κύριο πρόεδρο που πάλευε να σώσει τα παιδιά της περιοχής, τον επιβιβάζει στο όχημα και στη φυλακή.
Μετά από έξι περίπου ώρες αφού έγινε δικογραφία τον πήγαν στον κύριο εισαγγελέα. Ο κύριος πρόεδρος ψυχολογικά ράκος, οι γονείς έντρομοι «μονολογούν» ούτε ο…..χασάπης ,ούτε…ο φραπές, ούτε…., ούτε…να ήταν, «ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…», Θεέ μου γιατί τέτοια συμπεριφορά;;
Έτσι συνελήφθησαν «οι δολοφόνοι» των Τεμπών;; Γιατί, γιατί;;; Μετά λέμε ότι «η νεολαία δεν έχει λύσεις».
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ
Ευτυχώς στο Πρωτοδικείο Ρεθύμνης υπάρχουν ΕΝΤΙΜΟΙ και ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ. Σίγουρα θα διαπιστώσουν ότι η Πολιτεία δεν έχει οριοθετήσει χώρους για να γίνονται χοροεσπερίδες. Η Πολιτεία δεν βοηθά οικονομικά τα Σωματεία. Η πράξη ήταν έντιμη, απαραίτητη και μονόδρομος. Αν (χτύπα ξύλο) δικαστεί ο πρόεδρος τότε οι του «καρτέλ των ναρκωτικών» θα γελούν και οι σοβαροί παράγοντες και γονείς θα κλαίνε και θα παραιτηθούν.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
Υ.Γ.: Κύριε Πρόεδρε είμαστε δίπλα σου. Μην παραιτηθείς. Θα παλέψουμε να δικαιωθείς στο ακροατήριο. Ο σκοπός σου ήταν ΙΕΡΟΣ.Ούτε ο Άλφρεντ Χίτσκοκ μπόρεσε να φανταστεί αυτό που συνέβη πριν λίγες ημέρες στην προσφυγική γειτονιά Τσεσμέ, στον Πλατανιά Ρεθύμνης.
Εκεί υπάρχει ένα συνεχώς ανερχόμενο Σωματείο, η ΔΟΞΑ ΠΛΑΤΑΝΕ. Ο φιλοπρόοδος πρόεδρος και οι εργασιομανείς συνεργάτες του παλεύουν για να σώσουν το πιο ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας που είναι η νεολαία. Τους δίνουν διέξοδο μέσω του υγιούς ερασιτεχνικού αθλητισμού. Πήραν προπονητές, πήραν γυμναστές, αγόρασαν παπούτσια «για να μην κλωτσάνε την μπάλα ξυπόλητοι», αγόρασαν ρουχισμό «για να είναι ντυμένοι και όχι γυμνοί». Αγόρασαν νερά για να μην πάθουν «αφυδάτωση» στους αγώνες και τις προπονήσεις. Πληρώνουν γιατρό αγώνα γιατί πρωτεύον είναι η υγεία των αθλουμένων, πληρώνουν εξοδολόγιο διαιτησίας, μεταφορές για τις μετακινήσεις και άλλα.
Έπρεπε να έχουν ΕΣΟΔΑ, αν θέλουν να υπάρχουν. Το κράτος::: ΑΠΩΝ.
Έτσι ή…έπρεπε να γίνουν μέρους του….ΟΠΕΚΕΠΕ με τα 7 εκατομμύρια αιγοπρόβατα, ή να…ληστέψουν και να κάνουν «βρωμοδουλειές».
ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΕΞΑΝ
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. διάλεξαν τον δρόμο της εντιμότητας. Έβγαλαν άδεια και οργάνωσαν χοροεσπερίδα. Στόχος να συγκεντρώσουν έσοδα για να ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ήξεραν ότι «πιο εύκολα βρίσκεις ναρκωτικά παρά ψωμί». Ήθελαν να σώσουν τους νέους. Οι γονείς, οι παππούδες, οι θείοι, οι θείες, τα αδέλφια χειροκρότησαν την τίμια αυτή πράξη και πήγαν. Ο σκοπός ήταν ιερός. Όμως, επειδή «κάποιος» ήθελε να κοιμηθεί λίγη ώρα παραπάνω τηλεφώνησε στην αστυνομία και έγινε το περιστατικό. Αστυνομικά οχήματα με μεγάλο αριθμό ενόπλων αστυνομικών έκανε ΦΟΒΕΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!!!, «περικυκλώνει» τον κύριο πρόεδρο που πάλευε να σώσει τα παιδιά της περιοχής, τον επιβιβάζει στο όχημα και στη φυλακή.
Μετά από έξι περίπου ώρες αφού έγινε δικογραφία τον πήγαν στον κύριο εισαγγελέα. Ο κύριος πρόεδρος ψυχολογικά ράκος, οι γονείς έντρομοι «μονολογούν» ούτε ο…..χασάπης ,ούτε…ο φραπές, ούτε…., ούτε…να ήταν, «ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…», Θεέ μου γιατί τέτοια συμπεριφορά;;
Έτσι συνελήφθησαν «οι δολοφόνοι» των Τεμπών;; Γιατί, γιατί;;; Μετά λέμε ότι «η νεολαία δεν έχει λύσεις».
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ
Ευτυχώς στο Πρωτοδικείο Ρεθύμνης υπάρχουν ΕΝΤΙΜΟΙ και ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ. Σίγουρα θα διαπιστώσουν ότι η Πολιτεία δεν έχει οριοθετήσει χώρους για να γίνονται χοροεσπερίδες. Η Πολιτεία δεν βοηθά οικονομικά τα Σωματεία. Η πράξη ήταν έντιμη, απαραίτητη και μονόδρομος. Αν (χτύπα ξύλο) δικαστεί ο πρόεδρος τότε οι του «καρτέλ των ναρκωτικών» θα γελούν και οι σοβαροί παράγοντες και γονείς θα κλαίνε και θα παραιτηθούν.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
Υ.Γ.: Κύριε Πρόεδρε είμαστε δίπλα σου. Μην παραιτηθείς. Θα παλέψουμε να δικαιωθείς στο ακροατήριο. Ο σκοπός σου ήταν ΙΕΡΟΣ.
