Η Εκτελεστική Γραμματεία του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Ρεθύμνου εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στις Περιφέρειες, που πραγματοποιείται την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, ύστερα από απόφαση της ΟΣΥΑΠΕ. Οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πολιτών και της λειτουργίας κρίσιμων δημόσιων υπηρεσιών, αντιμετωπίζοντας σοβαρές ελλείψεις προσωπικού, υποστελέχωση, αυξημένα εργασιακά βάρη και μισθολογικές ανισότητες.
Η διεκδίκηση αξιοπρεπών όρων εργασίας, επαρκούς στελέχωσης των υπηρεσιών και ουσιαστικής αναγνώρισης του έργου τους αποτελεί δίκαιο αίτημα που αφορά συνολικά τον δημόσιο τομέα και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς την κοινωνία.
Στηρίζουμε τα αιτήματα για:
• Άμεσες μαζικές μόνιμες προσλήψεις και πλήρη στελέχωση των υπηρεσιών των Περιφερειών, με ταυτόχρονη εξασφάλιση του αναγκαίου εξοπλισμού και των μέσων εργασίας.
• Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και ουσιαστική ενίσχυση του εισοδήματος των δημοσίων υπαλλήλων.
• Εξάλειψη των μισθολογικών αδικιών και εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με αντίστοιχες ελεγκτικές υπηρεσίες του Δημοσίου, καθώς και χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές και υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
• Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που θα κατοχυρώνει θεσμικά, εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα των εργαζομένων.
Η Εκτελεστική Γραμματεία του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ρεθύμνου καλεί όλους τους εργαζόμενους να εκφράσουν την αλληλεγγύη και τη στήριξή τους στον δίκαιο αγώνα των συναδέλφων στις Περιφέρειες. Η συλλογική διεκδίκηση, η ενότητα και η αγωνιστική δράση αποτελούν τη μόνη αποτελεσματική απάντηση στις πολιτικές που υποβαθμίζουν τις δημόσιες υπηρεσίες και τα δικαιώματα των εργαζομένων.
Ο αγώνας των εργαζομένων στις Περιφέρειες είναι υπόθεση όλων.
