ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Νεκρός 67χρονος Ρεθυμνιώτης από κορωνοϊό στη ΜΕΘ Χανίων

0

Κατέληξε μετά από άνιση μάχη με τον κορωνοϊό ένας 67χρονος από το Ρέθυμνο, ο οποίος νοσηλευόταν τις τελευταίες δύο εβδομάδες περίπου στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Χανίων.

Ο άτυχος άντρας είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊό και η υγεία του παρουσίασε σοβαρή επιβάρυνση, με αποτέλεσμα να διασωληνωθεί και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο του γειτονικού νομού.

Στο μεταξύ, την Πέμπτη στο νοσοκομείο Ρεθύμνου νοσηλεύονταν 14 ασθενείς στην κλινική covid, ενώ 2 παραμένουν στην ΜΕΘ.

cretalive.gr

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Νεκρός 67χρονος Ρεθυμνιώτης από κορωνοϊό στη ΜΕΘ Χανίων

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ