Στην δράση ενημέρωσης ευαισθητοποίησης του κόσμου συμμετείχαν επίσης μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ και αθλήτριες της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΑΣΤΕΡΑ.
Παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Γιώργος Μαρινάκης, οι Αντιδήμαρχοι κ. Άννα Ελευθεριάδου - Γκίκα και κ. Στέλιος Σπανουδάκης, η Πρόεδρος του Λ.Ταμείου κ. Ρένα Κουτσαλεδάκη και ο Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου κ. Γιώργος Μοτάκης.



