ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Η Πρώτη Τελετή Αποφοίτησης του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Ανωγείων

0

Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση παρουσίασης πεπραγμένων των δύο πρώτων ετών λειτουργίας του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ανωγείων και η πρώτη τελετή αποφοίτησης των μαθητών μας, επισφραγίζοντας την επιτυχή πορεία του σχολείου μας.

Η Διευθύντρια, κα Βασιλεία Γαλάνη, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και αναφέρθηκε συνοπτικά στο έργο και τις δράσεις του σχολείου. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι εκπαιδευτικοί τομείς και εργασίες που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς από τις μαθήτριες: Αλκιόνη Δραμουντάνη, Μαρία Δραμουντάνη, Στέλλα Παπαδάκη, Αντιγόνη Παρασύρη και Βάλια Μπαγκέρη.

Ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο αποτέλεσε η παρουσία του Δημάρχου Ανωγείων κ. Σωκράτη Κεφαλογιάννη, της Αντιδημάρχου κ. Μαρίας Φιολιτάκη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μιχάλη Δραμουντάνη, της Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης κ. Μαρίας Καλαθάκη, καθώς και των Διευθυντριών του Γυμνασίου κ. Στασινού Δήμητρας και του Ημερήσιου ΓΕ.Λ. Ανωγείων κ. Μαίρης Μπαγκέρη.

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τον αποχαιρετιστήριο λόγο της κ. Σμύρως Δραμουντάνη,  εκπροσώπου των τελειοφοίτων, την προβολή αναμνηστικού βίντεο και την απονομή των Απολυτηρίων και Πτυχίων στους πρώτους αποφοίτους της Γ΄ τάξης, οι οποίοι καταχειροκροτήθηκαν θερμά για την προσπάθεια και την επιμονή τους.

Η όμορφη βραδιά ολοκληρώθηκε με κέρασμα στον μπουφέ του σχολείου, μέσα σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας για το μέλλον. Παράλληλα, προσφέρθηκαν αναμνηστικά δώρα και γλαστράκια στους αποφοίτους, ως συμβολικό ενθύμιο της σημαντικής αυτής στιγμής.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Η Πρώτη Τελετή Αποφοίτησης του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Ανωγείων

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ