48 χρόνια μετά, η εξέγερση του Πολυτεχνείου αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη που μας θυμίζει ότι ο αγώνας για δημοκρατία και ελευθερία , για κοινωνική δικαιοσύνη, ενάντια στο φασισμό και τον κρατικό αυταρχισμό, είναι περισσότερο επίκαιρος και αναγκαίος από ποτέ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καλεί τη νεολαία, τους εργαζόμενους , τους άνεργους, κάθε δημοκρατικό πολίτη να συμμετάσχει μαζικά και ειρηνικά στην πορεία της 17ης Νοέμβρη, τηρώντας τα υγειονομικά μέτρα προστασίας.
H Nομαρχιακή Eπιτροπή Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καλεί όλα τα μέλη και του κόμματος και όλους τους πολίτες σε συμμετοχή στην πορεία που διοργανώνουν οι φοιτητικοί σύλλογοι την Τετάρτη 17 Νοέμβρη, ώρα 18.00, στο Δημαρχείο Ρεθύμνου.
Το Πολυτεχνείο ζει στους αγώνες του σήμερα.
