ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Συμμετοχή του 1ου Δημοτικού Σχολείου στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών

0

Μαθητές και μαθήτριες της Δ΄Τάξης 1ου Δημοτικού Σχολείου, συμμετείχαν στις δράσεις του Εργαστηρίου Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών του Πανεπιστημίου Κρήτης,(Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.),μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας του Εργαστηρίου και στα πλαίσια της υιοθεσίας του Σχολείου από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Η πρόσκληση αφορούσε τον εορτασμό της 26ης Σεπτεμβρίου, Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών,

με δράσεις που είχαν παιδαγωγικό χαρακτήρα και στις οποίες συμμετείχαν μαθητές και από το Σχολείο μας.

Οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν άψογα με το διδακτικό προσωπικό και τους φοιτητές και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις που αφορούσαν τις γλώσσες της Ευρώπης, όπως γραφή λέξεων σε διάφορες γλώσσες, σύγκριση λέξεων, γλωσσικά κουΐζ, γλωσσικοί διάλεκτοι, γλωσσικά παιχνίδια και τραγούδια.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Δ.Σ Σχολείου, ευχαριστεί τη Δ/ντρια του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. καθώς και το διδακτικό προσωπικό του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου και ευελπιστεί σε μελλοντική συνεργασία.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 1ΟΥ Δ.Σ.ΡΕΘΥΜΝΟΥ

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Συμμετοχή του 1ου Δημοτικού Σχολείου στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ