ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Aνοικτή εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ Ρεθύμνου για την πανδημία και το Δημόσιο Σύστημα Υγείας με τον Α. Ξανθό την Δευτέρα 14/3

0

Η Οργάνωση Μελών Υγειονομικών και η Νομαρχιακή Επιτροπή Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία οργανώνουν ανοικτή εκδήλωση για την πανδημία και το Δημόσιο Σύστημα Υγείας.

Την Δευτέρα 14 Μαρτίου στις 7 μμ στην αίθουσα «Σπίτι του Πολιτισμού» στο Ρέθυμνο.

Με θέμα: «Υγειονομική κρίση - Αποδιοργάνωση του ΕΣΥ- Οι δημόσιες υπηρεσίες Υγείας στη μετα-COVID εποχή».

Συζητούν με τους υγειονομικούς-κοινωνικούς φορείς και τους πολίτες του Ρεθύμνου:

Ξανθός Ανδρέας, βουλευτής Ρεθύμνου - τομεάρχης Υγείας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Καφετζάκης Αλέξανδρος, γιατρός ΠΑΓΝΗ, μέλος ΓΣ της ΟΕΝΓΕ

Ιωαννίδου Ελένη, λοιμωξιολόγος, διευθύντρια Παθολογικής Κλινικής Νοσοκομείου Ρεθύμνου

Μαρκάκης Μπάμπης, διευθυντής ΜΕΘ Νοσοκομείου Ρεθύμνου

Στην εκδήλωση θα απευθύνει χαιρετισμό ο Συντονιστής της ΝΕ Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θοδωρής Δουλουμπέκης.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Aνοικτή εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ Ρεθύμνου για την πανδημία και το Δημόσιο Σύστημα Υγείας με τον Α. Ξανθό την Δευτέρα 14/3

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ