ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Άφησε την τελευταία του πνοή, μέσα στο αυτοκίνητό του

0

Μέσα στο αυτοκίνητό του άφησε την τελευταία του πνοή, χθες το μεσημέρι, ένας 65χρονος Έλληνας. Το αυτοκίνητο είδαν περιπολούντες αστυνομικοί, σταθμευμένο στον παράδρομο του ΒΟΑΚ, στο ύψος της περιοχής "Τρία Μοναστήρια" Ρεθύμνης.

Ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου, δυστυχώς, διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως αιφνίδιος.

 

cretalive.gr

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Άφησε την τελευταία του πνοή, μέσα στο αυτοκίνητό του

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ