Υψηλές επιδόσεις πέτυχαν για άλλη μία χρονιά οι μαθητές/μαθήτριες του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έβαλε τέλος στην αγωνία των παιδιών γεμίζοντας με χαρά και υπερηφάνεια όχι μόνο τους υποψηφίους και τις οικογένειές τους, αλλά και ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου μας. Κόποι ετών μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών ανταμείφθηκαν και έφτασε η ώρα τα παιδιά, οι αυριανοί πολίτες, να αποφασίσουν ως επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων ποιο θα είναι το επόμενο βήμα τους.
Η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ, λοιπόν, συγχαίρουν όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στις Πανελλαδικές, καθώς και τις οικογένειες τους που τους παρείχαν την απαραίτητη στήριξη στον ομολογουμένως δύσκολο αυτό αγώνα. Στους δε μαθητές που δεν θα επιλέξουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εύχονται καλή τύχη σε οτιδήποτε αποφασίσουν να κάνουν μετά την αποφοίτηση τους, ελπίζοντας να διασταυρωθούν και πάλι οι δρόμοι τους σε οποιαδήποτε κοινωνική ή επαγγελματική δραστηριότητα.
Η Διεύθυνση και οι Εκπαιδευτικοί του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου
