Με ανάρτηση του στα Social Media ο συντονιστής της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Ρεθύμνου Θοδωρής Δουλουμπέκης, εξέφρασε την έντονη αντίδρασή του για την απόφαση της κυβέρνησης να ζητήσει πίσω χρήματα από δεκάδες ξενοδοχοϋπαλλήλους στο Ρέθυμνο και χιλιάδες σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Στη δήλωση του ο κ. Δουλουμπέκης γράφει:
Τουρισμός δεν είναι τα μάρμαρα των ξενοδοχείων και οι μεγάλοι φίλοι του Μητσοτάκη, αλλά οι άνθρωποι του. Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι, που δέχονται ένα ακόμη πλήγμα, καθώς η κυβέρνηση ζητά από αρκετούς από αυτούς, δεκάδες ρεθυμνιώτισσες και ρεθυμνιώτες μεταξύ τους, να επιστρέψουν 2 έως 3 χιλιάδες ευρώ (!) ο καθένας, με το αιτιολογικό ότι η ειδικότητα τους είναι εκτός κλαδικής σύμβασης ξενοδ/λων και κατά συνέπεια, κακώς έλαβαν το επίδομα - αποζημίωση των 534 ευρώ. Επιπλέον αυτού χάνουν το δικαίωμα της συνέχισης της εποχικότητας και για το 2022, καθώς θα πρέπει να ενταχθούν στον ΟΑΕΔ με την διάταξη του «μια φορά εποχιακός», που μεταφράζεται σε συγκεκριμένο αριθμό ενσήμων. Η εγκύκλιος 63826 του ΟΑΕΔ πρέπει να αποσυρθεί άμεσα.
