Θετικά είναι ήδη τα μηνύματα από τους τουριστικούς πράκτορες και στο Ρέθυμνο για την επόμενη τουριστική σεζόν. Το 2021 εξελίχθηκε για τους φορείς του κλάδου ίσως και ανέλπιστα καλά , καθώς οι διεθνείς αφίξεις στο νησί συνεχίστηκαν και τον Οκτώβριο . Ο στόχος όλων είναι η διατήρηση της καλής εικόνας που έχει δημιουργήσει το νησί ως προς την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων καθώς η βελτίωση των υποδομών που θα συντελέσει και στην επιμήκυνση των τουριστικών περιόδων.
neatv.gr
