Η τουριστική σεζόν δύει με θετικό αποτέλεσμα, εάν ληφθεί υπόψη ότι εξελίχθηκε εν μέσω της πανδημίας του covid-19. Η πανδημία θα παρέλθει αργά ή γρήγορα. Όμως οι τουρίστες που επισκέφτηκαν την Κρήτη αν και ενθουσιάστηκαν από την φιλοξενία, το φαγητό και τις ομορφιές του νησιού απόρησαν που είδαν τις παρακάτω εικόνες. Αυτές τις εικόνες θα παραθέσω μήπως γίνουν αντιληπτές από τους υπεύθυνους και διορθωθούν πριν την επόμενη τουριστική σαιζόν, που προβλέπεται καλύτερη. Μία εικόνα, χίλιες λέξεις.












