Σήμα κινδύνου εκπέμπει το Βενιζέλειο Νοσοκομείο . Έμπειροι γιατροί ο ένας μετά τον άλλο αποφασίζουν για δικούς του λόγους ο καθένας να εγκαταλείψουν το νοσηλευτικό ίδρυμα βάζοντας σημαντικά εμπόδια στη λειτουργία τμημάτων και κλινικών. Το ζήτημα πάντως δεν απασχολεί μόνο το Βενιζέλειο αλλά συνολικά τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας , με τους γιατρούς να δηλώνουν πως ο νέος νόμος για την δευτεροβάθμια περίθαλψη δεν βοηθά στην επίλυση των προβλημάτων.
neatv.gr
