Με θέληση και πείσμα τα κατάφεραν! Ο λόγος για τους Κώστα Βαρουχάκη και ο Γεράσιμο Στυλιανακάκη οι οποίοι έγραψαν ιστορία! Από σήμερα περιλαμβάνονται στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness.
Κατάφεραν να διανύσουν 162 χιλιόμετρα με αναπηρικό αμαξίδιο, μέσα σε 24 ώρες… και η ελπίδα έτρεξε περισσότερα από κάθε άλλη φορά σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ.
Η προσπάθεια ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής, διανύοντας κυκλική διαδρομή στην παραλία Γηπέδου στην Κίσαμο, τρέχοντας καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας και τερματίζοντας το πρωί του Σαββάτου.
Συγχαρητήρια στα δύο παιδιά έδωσε και ο βουλευτής της ΝΔ, Βασίλης Διγαλάκης, ο οποίος ήταν παρών στον τερματισμό.
Δείτε τον τερματισμό τους…
kriti24.gr
