ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

Γιάννης Αποστολάκης: Γιατί δυσκολεύτηκα να αποδεχτώ την πρόταση υποψηφιότητας περιφερειακού συμβούλου στον συνδυασμό «Η ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ ΑΛΛΙΩΣ»

0

Δυσκολεύτηκα πραγματικά για δύο λόγους, να αποδεχτώ την τιμητική για μένα πρόσκληση και πρόταση, να συμμετέχω στον Συνδυασμό «Η ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ ΑΛΛΙΩΣ», με Υποψήφιο Περιφερειάρχη τον αξιόλογο και έμπειρο Πολιτικό ΣΠΥΡΟ ΔΑΝΕΛΛΗ, που γνωριζόμαστε απ όταν ήμουν Δ/ΝΤΗΣ ΑΤΕΒΑΝΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

Ο πρώτος λόγος είναι πως έλειπα σαράντα ολόκληρα χρόνια από την πόλη μου το αγαπημένο μας ΡΕΘΥΜΝΟ, που γεννήθηκα και μεγάλωσα, χωρίς φυσικά να χάσω την επαφή με συγγενείς και φίλους. Επέστρεψα όμως πριν είκοσι περίπου χρόνια και από τότε δραστηριοποιούμαι σε Εταιρίες και Συλλόγους, για να προσφέρω ότι μπορώ στον Τόπο μου.

Ο δεύτερος λόγος είναι πως μεγάλωσα αρκετά και θα ήθελα να δραστηριοποιούνται στα κοινά, κυρίως Νέοι με περισσότερο δυναμισμό και αντοχές. Αλλά όπως έλεγε και ο Αείμνηστος Εθνάρχης μας ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, αλίμονο στα Νιάτα αν δεν πλαισιώνονται με πολλών χρονών Εμπειρία και αλίμονο στους Μεγαλύτερους, αν δεν πλαισιώνονται με φερέλπιδες και δυναμικούς Νέους.

Γιαυτό και αποφάσισα να αγωνιστώ για την επιτυχία του Συνδυασμού μας «Η ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ ΑΛΛΙΩΣ», γνωρίζοντας βέβαια πως δεν θα είναι καθόλου εύκολη και πιθανή η δική μου εκλογή, ανάμεσα σε άλλες-ους δέκα πέντε, επίσης πολύ αξιόλογες-ους και δυναμικές-ούς Συνυποψήφιες-ους μου, που σίγουρα έχουν περισσότερη από εμένα αναγνωρισιμότητα. Πρυτάνευσε όμως και το σκεπτικό, ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.  Η πρώτη μου βέβαια Αυτοδιοικητική προσέγγιση, υπήρξε το 1978, που με μόνο εφτά χρόνια διαμονής στην Καβάλα, κατάφερα στις Δημοτικές εκλογές να είμαι 15ος στους 50 Υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους. Βοήθησε σίγουρα το γεγονός πως ήμουν για μια εφταετία Πρόεδρος των Κρητικών της Καβάλας με Γραμματέα επίσης Ρεθυμνιώτη και Συνάδελφο Τραπεζικό στέλεχος, που δημιουργήσαμε όλοι μαζί ΛΕΣΧΗ ΚΡΗΤΩΝ (ακόμη υπάρχει), Χορευτικό και Μουσικό συγκρότημα για την διατήρηση και μετάδοση των Κρητικών Ηθών και Εθίμων. Η πολυετής εργασιακή μου εμπειρία και οι σπουδές στο Τραπεζικό και Διοικητικό management, μου επέτρεψαν να διευθύνω μεγάλα Καταστήματα της Τράπεζας και Οργανισμούς (Ταμείο Υγείας Προσωπικού ΑΤΕΒΑΝΚ, αλλά και Εταιρίες της Τράπεζας (Πιστωτικών Καρτών & ΑΤΕ Ασφαλιστική). Επίσης μετά την συνταξιοδότηση μου ασχολήθηκα ως Σύμβουλος Manager Εταιριών και Οργανισμών. Συμμετείχα ακόμη στο εγχείρημα αποκατάστασης της Ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ρεθύμνου με Πειραιά και ως Γ. Γραμματέας της Προσωρινής Διοίκησης, με τη συνεργασία Δικηγόρου και ολιγομελούς επιτροπής, συνέταξα το Καταστατικό του Μεταφορικού Ναυτιλιακού Συνεταιρισμού “CRETAN LINES”, που δυστυχώς απέτυχε λόγω της Ζημιάς του Πλοίου και επειδή κατά την ταπεινή μου γνώμη, κανένας από όσους συμμετείχαν στη Διοίκηση της Εταιρείας, δεν είχε Ναυτιλιακή Εμπειρία και για το λόγο αυτό, δεν πείσθηκαν οι Φορείς του Ρεθύμνου, αλλά και οι Ρεθυμνιώτες να το στηρίξουν δυναμικά, όσο έπρεπε και όσο χρειαζόταν. Είναι πάντως οικονομοτεχνικά αποδεδειγμένο, πως το μεταφορικό έργο του Νομού Ρεθύμνου, αντέχει μια βιώσιμη Ακτοπλοϊκή Σύνδεση. Όπως είναι και γεγονός αδιαμφισβήτητο, πως το Ρέθυμνο συγκριτικά με τους άλλους Νομούς, υστερεί στην ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ και με δεδομένο του μη καλού Β.Ο.Α.Κ. και του κακού οδικού δικτύου ΣΟΥΔΑΣ- ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, αλλά και η μελλοντική απομακρυσμένη λειτουργία του νέου Αεροδρομίου στο ΚΑΣΤΕΛΙ ΠΕΔΙΑΔΟΣ, δυσκολεύουν κατά πολύ τη μετακίνηση των Ρεθεμιωτών, αλλά και των Τουριστών, με την υπόλοιπη Ελλάδα. Σχετικά τώρα με το Τραπεζικό κατεστημένο που μετά και το Ξεπούλημα της ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ αντί «30 Αργυρίων» (Μόλις 93 εκ. €, που μόνο η ακίνητη περιουσίας της άξιζε πολλά δις), οι κυρίαρχες 4 Συστημικές τράπεζες, νέμονται κυριολεκτικά και κερδοσκοπικά χωρίς κανένα έλεγχο, τις αναγκαίες τραπεζικές εργασίες του Κοσμάκη, κλείνοντας καταστήματα και μειώνοντας το προσωπικό στο ελάχιστο, με μόνο μέλημα τους την αύξηση των τεράστιων κερδών τους. Ευελπιστώ λοιπόν πως η νέα Περιφερειακή Αρχή, θα φροντίσει την κατά το δυνατό αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, όπως και των κάθετων οδικών αρτηριών προς τα νότια του Νομού μας, που σίγουρα χρειάζονται άμεση καλυτέρευση. Για τους λόγους αυτούς και για ακόμη περισσότερους που αναφέρονται στο πρόγραμμα του Συνδυασμού μας «Η ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ ΑΛΛΙΩΣ», που ήδη δημοσιεύτηκε και  κυκλοφορεί, ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Των Συντοπιτών μας, για να δούμε την επόμενη τετραετία, «ΑΛΛΙΩΣ (προς το καλύτερο) ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ».

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ