Ωστόσο, σε προτεραιότητα μπαίνει η εκπόνηση μελέτης επέκτασης της υφιστάμενης κτιριακής υποδομής καθώς επίσης και την ενεργειακής αναβάθμισης της παράλληλα με νέα προκήρυξη για πρόσληψη του απαιτούμενου προσωπικού για να καλυφθούν οι κενές θέσεις που υπάρχουν.
Αυτά και άλλα πολλά εξέτασε η Αναπληρώτρια υπουργός στις επαφές που είχε με τον διοικητή του ιδρύματος κ. Λευτέρη Μαρκάκη, το επιστημονικό προσωπικό και τους λοιπούς εργαζόμενους του νοσηλευτικού μας ιδρύματος.
Η κ. Υπουργός ήταν στο Ρέθυμνο από νωρίς το πρωί της Παρασκευής και συνοδευόμενη από τον Βουλευτή Ρεθύμνου κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη έκανε επαφές με τοπικούς θεσμικούς εκπροσώπους.
Το πρωί συμμετείχε για λίγο στο σεμινάριο του ΟΔΙΠΥ για την αναβάθμιση της ποιότητας στις νοσηλευτικές υπηρεσίες, το οποίο διεξάγεται στο "Σπίτι του Πολιτισμού" όπου συνάντησε και την Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου κ. Μαρία Λιονή.

