Την προσεχή Παρασκευή 18 Μαρτίου αναμένεται να επισκεφθεί το Ρέθυμνο η Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας κ. Μίνα Γκάγκα.
Αν και δεν έχει δοθεί στην δημοσιότητα επίσημο πρόγραμμα της κ. Υπουργού, θεωρείται βέβαιο πως θα επισκεφθεί το Νοσοκομείο Ρεθύμνου και θα έχει επαφές για ζητήματα της αρμοδιότητας της.