ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Ναυτιλίας συναντήθηκε ο Νίκος Ρεϊζάκης - Στο επίκεντρο τα μέτρα ανακούφισης των νησιωτών αγροτών

0

Ο κ. Ρεϊζάκης, ο οποίος επισκέφθηκε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για λογαριασμό του Επιμελητηρίου Ρεθύμνου, δήλωσε μετά την συνάντηση του με τον κ. Κουτουλάκη τα εξής: "Παρευρέθηκα στο Υπουργείο Ναυτιλίας εκ μέρους του επιμελητηρίου Ρεθύμνου και ως αντιπρόεδρος του ΕΟΑΕΝ  όπου είχα την τιμή και χαρά να συναντηθώ με έναν φίλο του Ρεθύμνου, τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας κ. Μανόλη Κουτουλάκη. Έναν νέο και δραστήριο άνθρωπο που έτρεξε αποτελεσματικά τον γενικό σχεδιασμό της νησιωτικής πολιτικής και βοήθησε τα μέγιστα στην επέκταση του μέτρου για το μεταφορικό ισοδύναμο. Στην αναλυτική και εγκάρδια συζήτηση που είχαμε τέθηκε το ζητήματα : για την ένταξη και άλλων ΚΑΔ στο μεταφορικό ισοδύναμο ώστε να βελτιώσουμε παραλείψεις που υπήρχαν, τον σχεδιασμό πρόσθετων μέτρων ανακούφισης στους νησιώτες κτηνοτρόφους μέσα από την επιδότηση ζωοτροφών. Επιπρόσθετα, ένα σημαντικό θέμα που συζητήσαμε ήταν η επιδότηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και προϊόντων σε κατοίκους της Αγίας Ρουμέλης και της Γαύδου. Τέλος, στο τραπέζι της συζήτησης τέθηκε το ζήτημα  του Λιμανιού της Αγίας Ρουμέλης ώστε να υλοποιηθεί ένα έργο ζωτικής σημασίας για τόνους κατοίκους της."

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Ναυτιλίας συναντήθηκε ο Νίκος Ρεϊζάκης - Στο επίκεντρο τα μέτρα ανακούφισης των νησιωτών αγροτών

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ