Έχοντας συνδέσει το όνομα του με τον ΚΚΕ και το εργατικό κίνημα, διακρίθηκε για την μαχητικότητα του και την αγωνιστική του παρουσία στο πλευρό των αδύναμων και στην διεκδίκηση των εργατικών και των κοινωνικών δικαιωμάτων. Υπήρξε υποψήφιος Δήμαρχος και υποψήφιος Βουλευτής πολλές φορές με το ΚΚΕ ενώ επί σειρά ετών υπήρξε Πρόεδρος του Σωματείου Οικοδόμων Ρεθύμνου.
Ήταν παντρεμένος με την Ελένη Δραμυτινού και είχαν αποκτήσει τέσσερα παιδιά και εγγόνια.
Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει την Τρίτη 1 Μαρτίου από τον Ι.Ν. Αγίου Πέτρου και Παύλου στα Μισίρια Ρεθύμνου στις 2μμ όπου η σορός του θα βρίσκεται από τη 1 μετά το μεσημέρι.
Η ταφή του θα γίνει στο χωριό καταγωγής του, τα Κυνηγιανά Μυλοποτάμου.
