Ο λαογραφικός όμιλος Κρήτης " Νικηφόρος Φωκάς " παρευρέθηκε στην πρώτη Αρχιερατική Θεία Λειτουργία του κ.κ. Ευγένιου , Αρχιεπισκόπου Κρήτης, στο Ηράκλειο , θέλοντας να τιμήσουμε τον Αρχιεπίσκοπο μας και παράλληλα να του εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για το θεάρεστο έργο του στον τόπο μας ως Δεσπότης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου. Άξιος ! Άξιος ! Άξιος !
Ο πρόεδρος και το ΔΣ του ομίλου μας συγχαίρουν τον κ.κ. Πρόδρομο για την εκλογή του στη θέση του Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου , ευχόμαστε να συνεχίσει και να διανθίσει το έργο του προκατόχου του! Εις πολλά έτη Δέσποτα ! Άξιος ! Άξιος ! Άξιος !




