Συνεδριάζει για πρώτη φορά η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης, μετά την ενθρόνιση του νέου Αρχιεπισκόπου
Για πρώτη φορά συνεδριάζει η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος μετά την ενθρόνιση του νέου Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ.κ. Ευγενίου και μεταξύ των θεμάτων που τίθενται προς συζήτηση είναι και η διαδοχή του κ.κ.Ευγένιου στη Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου.
Η διαδικασία έχει ξεκινήσει και αναμένεται η κατάρτιση του τριπροσώπου αρχικά, κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας, ενώ ο νέος Μητροπολίτης θα προκύψει από τη δεύτερη ψηφοφορία που θα ακολουθήσει μεταξύ των τριών υποψηφίων.
cretalive.gr
