Η ΔΕΥΑ Ρεθύμνου ενημερώνει τους δημότες του οικισμού Ρουσσοσπιτίου , ότι θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης αύριο Σάββατο 12/2/2022 από 8:00 έως 17:00, λόγω διασύνδεσης του νέου τροφοδοτικού αγωγού ύδρευσης με το υφιστάμενο δίκτυο.
Ζητούμε την κατανόηση των δημοτών.
