Οι αγρότες και κτηνοτρόφοι του νομού επανέλαβαν πως τα προβλήματα του κλάδου παραμένουν άλυτα. Και δήλωσαν πως δεν είναι διατεθειμένοι να παραμείνουν με σταυρωμένα χέρια. Όπως έγινε γνωστό, αύριο Παρασκευή στις 11 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η προσυγκέντρωση στα Τρία Μοναστήρια έξω από την Ένωση, προκειμένου στη συνέχεια να κάνουν αποκλεισμό της εθνικής οδού.
