Σε συνεργασία με τον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο, πρωτοπρεσβύτερο π. Νικόλαο Νικηφόρο, εξέτασαν και προώθησαν υπηρεσιακά ζητήματα της τοπικής Μητροπόλης, η οποία τελεί σε χηρεία μετά την εκλογή του Αρχιεπισκόπου Ευγενίου Β'.
Είναι η 3η φορά που ο Σεβασμιώτατος κ. Ειρηναίος, καλείται να υπηρετήσει την τοπική μητρόπολη από αυτή την θέση. Το 1996 και το 2010, οπότε και πάλι μείναμε χωρίς επίσκοπο, λόγω της αποδημίας των Μητροπολιτών Θεοδώρου Τζεδάκη και Ανθίμου Συριανού αντίστοιχα, ο κ. Ειρηναίος κράτησε καλά τα ηνία στο Ρέθυμνο.

