ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Συγκέντρωση των κτηνοτρόφων του Ρεθύμνου την Τετάρτη 9 και ώρα 7.30 στο Εργατικό Κέντρο

0

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Κτηνοτρόφων Νομού Ρεθύμνης και ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αμαρίου σας καλούν την Τετάρτη 09 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 19:30 στο Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου, ούτως ώστε να συζητήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις στα πλαίσια των μέτρων παρωδίας που εξήγγειλε το Υπουργείο και την συμμετοχή μας σε δυναμικές κινητοποιήσεις και σε δυναμικά μπλόκα.
Η κατάσταση έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο και είναι θέμα επιβίωσης του αγροτοκτηνοτροφικού κόσμου, επισημαίνουν οι δυο φορείς του Ρεθύμνου.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Συγκέντρωση των κτηνοτρόφων του Ρεθύμνου την Τετάρτη 9 και ώρα 7.30 στο Εργατικό Κέντρο

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ