Από σήμερα τοποτηρητής της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου θα είναι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λάμπης, Συβρίτου και Σφακίων κ. Ειρηναίος.
Και αυτό γιατί είναι Επίσκοπος της όμορης Μητρόπολης και έτσι προβλέπεται σε περίπτωση χηρείας μιας θέσης Μητροπολίτη, όπως καταστάθηκε αυτή του Ρεθύμνου μετά την εκλογή του νέου Αρχιεπισκόπου Ευγένιου.
Είναι η 3η φορά που ο Σεβασμιώτατος κ. Ειρηναίος, καλείται να υπηρετήσει την τοπική μητρόπολη από αυτή την θέση.
Το 1996 και το 2010, οπότε και πάλι μείναμε χωρίς επίσκοπο, λόγω της αποδημίας των Μητροπολιτών Θεοδώρου Τζεδάκη και Ανθίμου Συριανού αντίστοιχα, ο κ. Ειρηναίος κράτησε καλά τα ηνία στο Ρέθυμνο.
Τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν χρειάζεται να τηρεί και πένθος!
