ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Τους έπιασαν με ναρκωτικά και χάπια

0

Συνελήφθησαν χθες (07.01.2022) το απόγευμα στο Ρέθυμνο,   δύο (2) ημεδαποί για παραβάσεις της Νομοθεσίας περί Ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρεθύμνου, πραγματοποιήθηκε έλεγχος  στους ημεδαπούς κατά τη διάρκεια του οποίου βρέθηκε να κατέχουν από κοινού και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης και ναρκωτικά δισκία για τα οποία στερούνταν την απαιτούμενη ιατρική συνταγή.
Η προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Τους έπιασαν με ναρκωτικά και χάπια

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ