ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Πρόστιμο 25.000 ευρώ σε καφετέρια που άνοιξε ενώ ήταν σε αναστολή λειτουργίας

0

Πρόστιμο 25.000 ευρώ και 15 ημέρες αναστολή λειτουργίας επιβλήθηκε σε καφέ σνακ μπαρ στο Ρέθυμνο για παράβαση αναστολής λειτουργίας, ενώ στο προσωρινά υπεύθυνο του καταστήματος επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι το συγκεκριμένο μαγαζί δεν θα έπρεπε να λειτουργεί καθώς στις 31 Δεκεμβρίου οι αρμόδιες Αρχές είχαν επιβάλλει λουκέτο 15 ημερών λόγω παραβίασης του ωραρίου λειτουργίας.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Πρόστιμο 25.000 ευρώ σε καφετέρια που άνοιξε ενώ ήταν σε αναστολή λειτουργίας

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ