Σε γνωστό καφέ στο Ρέθυμνο που είχε επιτρέψει την είσοδο σε πέντε πελάτες χωρίς να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά επεβλήθη λουκέτο 15 ημερών αλλά και πρόστιμο ύψους 5 χιλιάδων ευρώ. Οι πελάτες χωρίς τα πιστοποιητικά θα πληρώσουν από 300 ευρώ ο καθένας.
Ανάλογο πρόστιμο επιβλήθηκε και σε καφετέρια στα Χανιά.
Για χρήση μάσκας επιβλήθηκαν τέσσερα πρόστιμα στα Χανιά, δύο στο Ηράκλειο και τέσσερα στο Λασίθι
Στο πλαίσιο των ελέγχων της ΕΛ.ΑΣ για τα υγειονομικά μέτρα διενεργήθηκαν 2.478 έλεγχοι στην Κρήτη για τα μέτρα κατά της διασποράς του κορωνοΐού.
