Μετά την επιδείνωση της υγείας της μια 80χρονη που νοσηλευόταν στην κλινική Covid του Νοσοκομείου Ρεθύμνου μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ.
Πιο συγκεκριμένα, η 80χρονη που είχε νοσήσει με κορωνοΐό και νοσηλευόταν στην κλινική Covid του Νοσοκομείου Ρεθύμνου, διεκομίσθη στο ΠΑΓΝΗ όπου και παραμένει διασωληνωμένη στη ΜΕΘ.
Ωστόσο στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Ρεθύμνου παραμένουν δύο ακόμη ασθενείς με κορωνοΐό ενώ στην κλινική Covid νοσηλεύονται συνολικά επτά ασθενείς.
