Την παραμονή των Χριστουγέννων η μπάντα της Δημοτικής Φιλαρμονικής με κάλαντα και χριστουγεννιάτικες μελωδίες μετέφερε χαρά και συγκίνηση σε όλο τον κόσμο που βρέθηκε στο κέντρο του Ρεθύμνου.
Με την ευκαιρία έψαλε τα κάλαντα και στον Δήμαρχο Γιώργη Μαρινάκη που βγήκε στην οδό Αρκαδίου, μπροστά από το μέγαρο της ΚΕΔΗΡ για να προϋπαντήσει τους μουσικούς.

