ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Στρώνουμε τραπέζι αλληλεγγύης… Πρόσφερε κι εσύ

0

Εμείς, οι καθηγητές και οι μαθητές του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Ρεθύμνου, θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς  όλους, όσοι αποδεχτήκατε την πρόσκλησή μας για παροχή βοήθειας στους συμπολίτες μας που την έχουν άμεση ανάγκη. Η ανταπόκρισή σας ήταν συγκινητική! Ευχή μας η διάθεση να βοηθούμε, να  συμπάσχουμε, να συμπαραστεκόμαστε στον συνάνθρωπο να μην εκδηλώνεται μόνο σε  εορταστικές περιόδους. Να γίνεται τρόπος ζωής, η καθημερινότητά μας!

Ευχαριστούμε θερμά.

Χρόνια Πολλά                                                  

Υγεία, Χαρά, και Ευτυχία σε όλες και όλους.

                         

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Στρώνουμε τραπέζι αλληλεγγύης… Πρόσφερε κι εσύ

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ