Στα γραφεία του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ρεθύμνου διεξήχθη σύσκεψη εκπροσώπων τοπικών φορέων για τα σοβαρά ζητήματα που ενέκυψαν το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ο Πρόεδρος του Α.Σ. Ρ. κ. Γιάννης Γλετζάκης και οι λοιποί εκπρόσωποι των αγροτών έθεσαν επιτακτικά το ζήτημα των δασικών χαρτών, των επιδοτήσεων, του τεράστιου κόστους των ζωοτροφών αλλά και την εκτίναξη των τιμών του αγροτικού ηλεκτρικού ρεύματος. Παρούσα στην συζήτηση ήταν ο Βουλευτής Ρεθύμνου κ. Ανδρέας Ξανθός, η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου κ. Μαίρη Λιονή και ο Δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Γιώργης Μαρινάκης.
Γενικότερα ο Βουλευτής Λακωνίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, πρώην Υπουργός ΥΠΑΑΤ και Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης του κόμματος Σταύρος Αραχωβίτης μαζί με τη Βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρώτρια Τομεάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης Ολυμπία Τελιγιορίδου, συνοδευόμενοι από τον Βουλευτή Ρεθύμνου κ. Ανδρέα Ξανθό, περιόδευσαν την Κυριακή στο Ρέθυμνο. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας τους επίσης συναντήθηκαν με εκπροσώπους φορέων στο Σπήλι, στην Ένωση Ρεθύμνου, με μέλη και φίλους του κόμματος και του τομέα αγροτικής πολιτικής καθώς και με αγροτοκτηνοτρόφους σε Ζωνιανά και Λιβάδια και στα Ανώγεια.

