Με κεντρικό σύνθημα «Τρέχω για Βοήθεια», εκατοντάδες Ρεθεμνιώτες συμμετείχαν στον γύρο της πόλης, που και φέτος διοργάνωσε το Τμήμα Αθλητισμού του Δήμου Ρεθύμνου, ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Ρεθύμνου, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης - Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης.
Οι αγώνες των πέντε και των δέκα χιλιομέτρων, έτυχαν μεγάλης συμμετοχής από δρομείς που ήρθαν από όλα τα σημεία της Κρήτης προκειμένου να στηρίξουν και τον φιλανθρωπικό σκοπό της διοργάνωσης, η οποία φέτος αφορούσε την υποστήριξη των σεισμόπληκτων του Αρκαλοχωρίου.