Πριν ακόμα προλάβει ο δήμος Ρεθύμνου να ολοκληρώσει το χριστουγεννιάτικο στολισμό στην πλατεία Μητροπόλεως, κάποιος αποφάσισε να καταστρέψει τις μπάλες που επρόκειτο σήμερα να ολοκληρωθεί η τοποθέτησή τους και να συνδεθούν με το ρεύμα.
Μάλιστα, όπως ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Θωμάς Κρεβετζάκης, περίπου στις 3 τα ξημερώματα σήμερα (Τετάρτη προς Πέμπτη)κάποιος αποφάσισε να καταστρέψει το στολισμό της πλατείας, αφού ανέβηκε και χοροπηδούσε πάνω στα χριστουγεννιάτικα στολίδια από αλουμίνιο μέχρι να τα «τσαλακώσει» εντελώς…
Αποτέλεσμα να κοπεί το μέταλλο σε αρκετά σημεία, αλλά και να καταστραφούν και μερικές σειρές λαμπάκια. Το θετικό είναι ότι ο υπαίτιος αυτής της καταστροφής έχει εντοπιστεί και θα παραπεμφθεί στη δικαιοσύνη.
Οι μεταλλικές μπάλες διορθώθηκαν κατά το δυνατόν από συνεργεία του δήμου Ρεθύμνου, με εμφανείς όμως τις ζημιές που υπέστησαν από τον ασυνείδητο νεαρό, που τα έβαλε με στολισμό της πόλης.


