ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και διαβάσεις…

0

Δεν έχουν τέλος τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, οι οδηγοί των οποίων τα αφήνουν κυριολεκτικά όπου τους βολέψει. Αναγνώστρια της εφημερίδας μας, έστειλε φωτογραφίες από δύο σημεία της πόλης στα οποία φαίνεται καθαρά, ο τρόπος που λειτουργούν ορισμένοι οδηγοί. Στη μία που τραβήχτηκε στη δυτική πλευρά του κήπου απεικονίζεται ένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο και στις άλλες δύο που τραβήχτηκαν στην οδό Γερακάρη, φαίνεται αυτοκίνητο που έχει παρκάρει πάνω στη διάβαση πεζών δυσχεραίνοντας τη μετακίνησή τους. Η ίδια η αναγνώστρια που αναγκάστηκε να καταγγείλει τα συμβάντα, είναι μητέρα μικρού παιδιού και χρειάστηκε να κατέβει στο οδόστρωμα γιατί δεν υπήρχε χώρος να περάσει το καροτσάκι από το πεζοδρόμιο. Ας θυμηθούν επιτέλους οι οδηγοί, ότι δεν κυκλοφορούν μόνοι τους σε αυτή την πόλη. Υπάρχουν μητέρες με καροτσάκια, αναπηρικά αμαξίδια, παιδιά και φυσικά οι πεζοί που δικαιούνται να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια, τα οποία φτιάχτηκαν γι αυτό το σκοπό και όχι για πάρκινγκ.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και διαβάσεις…

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ