Σε νέα κινητοποίηση προχωρούν σήμερα Δευτέρα 1/11 αγρότες και κτηνοτρόφοι του Ρεθύμνου, διαμαρτυρόμενοι για τα προβλήματα του κλάδου και κυρίως για τη νέα ΚΥΑ για τους βοσκοτόπους, για τους δασικούς χάρτες αλλά και για το υψηλό κόστος παραγωγής.
Το ραντεβού έχει δοθεί στην περιοχή Τρία Μοναστήρια όπου θα γίνει συνέλευση προκειμένου οι αγροτοκτηνοτρόφοι ν’ αποφασίσουν για τις περαιτέρω κινήσεις τους.
