Από τον ιο του Νείλου προσβλήθηκε ένας ηλικιωμένος άνδρας που χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο Ρεθύμνου με επιπλοκές στο κεντρικό νευρικό σύστημα .
Σύμφωνα με τις πληροφορίες πρόκειται για έναν 77χρονο που έκανε διακοπές στη περιοχή του Δήμου Αγίου Βασιλείου απ όπου και κατάγεται, ο οποίος υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις και νοσηλεύτηκε πριν από μερικές ημέρες ενώ πήρε εξιτήριο και είναι καλά στην υγεία του.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε το ΚΕΕΛΠΝΟ ενώ την όλη η διαδικασία συντόνισε η Διεύθυνση Δημόσιας υγείας της Περιφέρειας Κρήτης.
