ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΡΕΘΥΜΝΟ

Εικόνες ντροπής στην παλιά πόλη

0

Εικόνες ντροπής παρουσιάζει τις βραδινές ώρες το Ιστορικό Κέντρο του Ρεθύμνου, καθώς τα καλαθάκια απορριμμάτων δεν είναι αρκετά, με αποτέλεσμα, τα λίγα που υπάρχουν όχι μόνο να γεμίζουν αλλά και κυριολεκτικά να ξεχειλίζουν από σκουπίδια.

Τις φωτογραφίες έστειλαν στην εφημερίδα μας αγανακτισμένοι Ρεθεμνιώτες τονίζοντας ότι οι εικόνες αυτές προσβάλλουν την πόλη και την υποβαθμίζουν στα μάτια των χιλιάδων επισκεπτών.

Μάλιστα όπως επεσήμαναν η εικόνα τα ξεχειλισμένα από σκουπίδια καλάθια αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο αφού πολύ πριν από τα μεσάνυχτα τα καλαθάκια είναι γεμάτα. «Οι επισκέπτες είναι χιλιάδες ένα χαρτάκι κι ένα μπουκαλάκι από νερό να πετάξει ο καθένας φτάνουν για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα» είπαν.

Κλείνοντας, ανέφεραν ότι ζητούν από το δήμο, είτε να τοποθετήσει, περισσότερα καλαθάκια, είτε να φροντίσει να αδειάζονται περισσότερες φορές.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΡΕΘΥΜΝΟ

Εικόνες ντροπής στην παλιά πόλη

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ