Νέοι παίκτες στην αγορά των Pick-up
Όλο και πιο πολλοί κατασκευαστές βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην αγορά των ανοικτών φορτηγών ωφέλιμου φορτίου 1ton, των «αγροτικών» κατά το κοινός λεγόμενο.
Η αγορά της Ευρώπης στον χώρο αυτό είναι ακόμα στην αρχή σε σχέση μ’ αυτήν της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού. Έτσι βλέπουμε μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Renault, η Mercedes-Benz κ.α. να επιχειρούν να κάνουν βουτιά στην «Ιαπωνική θάλασσα» των Pick-up. Έτσι έχουμε αλφαβητικά:
Fiat Toro
Κατασκευάζεται ήδη στην Βραζιλία και πρόκειται για ένα 4θυρο 4×4 που βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Mitsubishi L200, με κινητήρα 2,4lit και 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτά για αρχή γιατί αργότερα θα εφοδιάζεται με τον 2,0lit Multijet της Fiat ισχύος 170hp.
H Fiat δεν αρκείται σε αυτό και παρουσιάζει και δεύτερο Pick-up το Fullback το οποίο έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό και θα διατίθεται με όλες τις επιλογές καμπίνας (μονή-διπλή-μιάμιση), μονό ή διπλό διαφορικό και κινητήρες τους γνωστούς μας 150-180hp του L200.
Mercedes-Benz Pick-up
Σύμφωνα με την Mercedes το «αγροτικό» της θα είναι το μοναδικό πραγματικά πολυτελές της κατηγορίας του. Σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την κοινοπραξία Renault-Nissan, θα έχει όλα τα
χαρακτηριστικά γνωρίσματα των Mercedes-Benz καθώς και
Γερμανικό κινητήρα στην κατηγορία των 160-200hp. Πολλά μηχανικά μέρη όμως θα προέρχονται από το Navarra. Η κατασκευή του έχει ήδη δρομολογηθεί αλλά σύμφωνα με κύκλους της MB η διάθεση του θα αρχίσει πρώτα από τις ΗΠΑ και Αυστραλία και μετά στην Ευρώπη.
Renault Alaskan Pick-up
Η Renault κατέχει την ηγετική θέση στην αγορά επαγγελματικών για 17 συναπτά έτη. Μ’ αυτή λοιπόν την εμπειρία
μπαίνει ακάθεκτη και στον χώρο των Pick-up με το Alaskan που θα διατίθεται στην χώρα μας από τον Μάιο του 2016 με τιμή από 25.000€. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο με φοβερό σχεδιασμό, 4πορτο, με εντυπωσιακά φώτα led και τεράστιους τροχούς 21’’. Θα κινείται απ’ τον 1.600cc twin turbo της Renault που αποδίδει 187hp ο οποίος είναι οικονομικότατος και πολύ εύστροφος σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντως πολλά μηχανικά μέρη προέρχονται από τον νέο Navarra. Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι οι κλειστοί χώροι αποθήκευσης στα πλαϊνά της καρότσας και φυσικά η ποιότητα κατασκευής που θυμίζει τα πιο πολυτελή επιβατικά της Renault.




