ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΚΡΗΤΗ

Ε.Π.Κ.Κρητης: Καταγγέλλουμε το αλαζονικό ύφος ,προς τον καταναλωτή της Κρήτης, των ξενόφερτων εμπορικών αλυσίδων

0

Η εμπειρία μας ,δεκάδες χρόνια στην αγορά της Κρήτης, μας απέδειξε αυτό και με τα καθημερινά παραδείγματα αντιμετώπισης  των καταναλωτών , δηλώνουμε ότι υπάρχει μια  έρημος.... Μεταξύ των τοπικών  εμπορικών επιχειρήσεων και των ξενόφερτων εμπορικών επιχειρήσεων .

Καταναλωτές του νησιού μας  ,

Σας καλέσαμε και σας καλούμε, να ψωνίζετε από τις τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις, από τις Κρητικές  επιχειρήσεις, διότι έχουν κοινωνικό πρόσωπο και η διαχείριση μετά την αγορά ενός προϊόντος ,σε περίπτωση ελαττώματος 
Καμία σχέση. με τις ξενόφερτες επιχειρήσεις .

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά δέχεται εκατοντάδες καταγγελίες  τις οποίες ταξινομεί και  η παρέμβασή της είναι άμεση, για την προστασία.
των συμφερόντων του Καταναλωτή .

Πώς διαχειρίζεται η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.μια καταγγελία.

  Πρώτον:
 Γίνεται δεκτή η καταγγελία ,με υπογραφή του καταγγέλλοντος θεωρημένη ,από το πλησιέστερο ΚΕΠ .
Δεύτερον: 
Εάν ο καταγγελων ,δεν είναι μέλος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ζητείται σχετική εξουσιοδότηση ,για την εκπροσώπηση του.καταναλωτη από την Ένωση,έναντι της εμπορικής επιχείρησης 
Τρίτον : 
Θα πρέπει να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία αγοράς του προϊόντος (απόδειξη αγοράς, φωτό του ελαττωματικού προϊόντος)

Σημειώνουμε ότι ,παρατηρείται όταν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ,και ο έμπορος δεν το κάνει αποδεκτό ,ο καταναλωτής έχει νομική προστασία της αντικατάστασης.με ένα νέο προϊόν η την επιστροφή των χρημάτων. του
Δυστυχώς,
  Παρατηρείται το φαινόμενο, οι ξενόφερτες Αλυσίδες ,που εμπορεύονται διάφορα προϊόντα, στον τόπο μας, να μην δέχονται αυτή την τακτική για αντικατάσταση του προϊόντος .Σε περίπτωση ελαττώματος αυτού δύστροπουν,  για αντικατάσταση,εφεύρουν διάφορες αιτιολογίες αποφεύγοντας την αντικατάσταση του προϊόντος..
Αντίθετα, οι τοπικές επιχειρήσεις, άμεσα προβαίνουν στην αντικατάσταση.

Πρόσφατο περιστατικό: 

Μητέρα αγόρασε ένα ζευγάρι παντούφλες στο παιδί της ,με εκπτωτικη τιμή  23 ευρώ ,από πολυεθνική που έχει υποκατάστημα στην πόλη των Χανίων, και σε δύο ημέρες το πάνω μέρος τής παντούφλας, παρουσίασε εξαφάνιση της υφής της.
Οταν η μητέρα ,πήγε στο κατάστημα και το ανέφερε ζητώντας αντικατάσταση του  προϊόντος ,προσπάθησε η επιχείρηση να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.οτι το πάνω μέρος τής παντούφλας ,παρουσίασε το ελάττωμα ,από κακή χρήση, με υπαιτιότητα του μικρού.παιδιου.
Η μητέρα του παιδιού, νοιώθοντας την λεκτική επικοινωνία άδικη,προσέφυγε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για διεκδίκηση των δικαιωμάτων της, ως Καταναλωτής.
 Η αντίδραση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης υπήρξε άμεση, διότι ένοιωσε ότι τα δικαιώματα του Καταναλωτή θίγονται ασυστολα.και επιθετικά, Άμεσα (τηλεφωνικά)ενημέρωσε την εταιρεία αγοράς  του προϊόντος τονίζοντας την.παραβαση των δικαιωμάτων του καταναλωτή ζητώντας φιλικά και εξωδικαστικά την άμεση αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος επισημαίνοντας τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει η εμπορική επιχείρηση ,εάν η καταγγελία πάρει την νομική οδό.
Έπειτα, από τα παραπάνω και επειδή ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έχουμε αντιμετωπίσει το υπεροπτικό ύφος, πολλών ξενόφερτων επιχειρήσεων ,σας καλούμε να προτειματε στις αγορές σας ,τοπικά καταστήματα, που μας εμφανίζουν φιλικό, διαχείρισιμο.κοινωνικο πρόσωπο.
 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

KPRINT Banner
ΚΡΗΤΗ

Ε.Π.Κ.Κρητης: Καταγγέλλουμε το αλαζονικό ύφος ,προς τον καταναλωτή της Κρήτης, των ξενόφερτων εμπορικών αλυσίδων

0
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ